вторник, 21 января 2014 г.

Вчора виявився чудовий день) Після здачі екзамену (їх залишилось ще 2), ближче до вечора, я зайшла у гості до Танюші) http://sonatajoy.blogspot.com/ .            

Мені насправді повезло, що ми живемо територіально близько) Я хотіла спробувати щось нове (нові техніки) і виготовити листівочку на день Валентина) Таня мені багато допомогла нового осягнути) Взагалі б радила всім прийти до неї на мастер клас по виготовленню коробочки). Атмосфера вдома чудова) Чоловік, який розуміє і поважає талант і бажання щось творити- це насправді велика опора в житті) І чемні дітки) Правда,Таня сказала, що вони притворялись. Але я їм повірила))) Пригостили мене чайком і шоколадкою) Одним словом, дууууже дякую за круте проведення часу і за результат)




І ось ,що у нас вийшло)







1 комментарий:

  1. Отличная яркая открыточка получилась!!! А главное столько полезных, ценных знаний!!! Очень здорово! =)

    ОтветитьУдалить